måndag 17 september 2007

Carolina 2.0

Tack Martin! Vilken fin kommentar. Nej, jag vet att jag inte är tjock, har faktiskt gått ner 10 kg sen i januari. Applåder till mig! Jag var inte tjock innan heller och jag är det verkligen inte nu. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte hade med utseendefixering att göra men jag ser det mer som en investering för framtiden. Ett sundare liv med mer energi och en positivare inställning helt enkel. Jag ska lära mig leva i nuet så jag uppgraderar mig själv till en bättre version, Carolina 2.0. Per är dock inte helt nöjd. Den nya versionen har nämligen mindre bröst. Såna får man köpa separat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är snygg darling!
Jag är också påväg till den snygga kroppen, kämpar på som f*n har ju sjukt mycket kilon att få bort... *pust*
Kram!

Larry Lindbaum sa...

Haha, den där Per Kjellin asså... Keep up the good bantning! ;)