fredag 28 september 2007

På söndag gäller det.

Nu finns det nästan ingen återvändo. Har varit ute på Lidingö och hämtat min nummerlapp inför söndagens lopp, Lidingö Tjejlopp. Jag var från början placerad i startgrupp nr 7 vilket är den sista gruppen, den sämsta men eftersom att jag och mamma vill springa tillsammans så bestämde vi oss för att någon av oss skulle byta. Allt gick väldigt fort och det var mamma som pratade och bestämde, jag bara betalade. Min mamma är i ganska bra form och har sprungit det här loppet förut, med väldigt bra resultat vilket måste nämnas. Detta resulterar nu i att jag har hamnat tillsammans med mamma i eliten! Startar i elitgrupp nr 2 tillsammans med elitgrupp nr 1 klockan 14.30 på söndag den 30 september. Be en bön för mig, jag kommer behöva det. Den största förnedringen ligger nog i att de olika startgrupperna har olika färger på nummerlappen så att man ser om någon i en tidig grupp halkar efter eller tvärt om, men det bjuder jag på.

1 kommentar:

Larry Lindbaum sa...

Äsch, det fixar du! Det ju bara en mil. Hur mycket är herrarnas, 2,5? tänk på det...