måndag 3 september 2007

Jakt på ny penisförlängare.

Har varit och träffat Linn på stan idag. Mycket trevligt, det blir allt för sällan nuförtiden. Hon har hjälpt mig i min jakt på ny handväska och sen har vi och druckit dyrt kaffe med lättmjölk på Café Madeleine utanför Louis Vuitton butiken. Borde ha betalat henne för hennes tålamod då jag är väldigt kräsen med mina väskinköp och söker efter just den väskan som har IT. Det kräver minst två besök i varje butik. Så gott som omöjlig uppgift. Hittade förstås ingen väska som föll mig i smaken och inte kostade mellan 3000-4000 tusen spänn. Förstår inte att det ska vara så svårt! Fast det är ju klart, mina handväskor är som porschen för pappa. Det är den kvinnliga penisförlängaren och då duger inte vad som helst. Det kommer sluta med att jag vid nästa lön köper min drömväska för 3500 kronor iallafall. Den är svart med gulddetaljer och finns på Rizzo. Den är helt fantastisk och självklart så har mamma redan köpt den. Hopplöst. Inte konstigt att folk tror att vi släkt när vi alltid köper allt likadant vare sig det är medveten eller ej. Jag älskar dig mamma, du är min bästis men vi kommer snart ha snarlika väskor igen. Om inte min plånbok säger ifrån, vilket är högst sannolikt med tanke på att jag investerat i ny dator. Den behöver också väska.

Inga kommentarer: