torsdag 27 september 2007

Genomskinlig täckmantel.

På min arbetsplats så finns det doftspray ståendets på toaletterna. Detta tycker jag är ett jätte bra initiativ för dem som nu måste bajsa på arbetstid, men vem tror de att de lurar? Jag föredrar visserligen apelsindoft på toaletten framför bajsdoft men om man kommer in på toaletten och det nu luktar apelsin och inte bajs så är det ju ändå uppenbart att någon, förslagsvis den innan har bajsat. Luktar det ingenting så har den innan förmodligen bara kissat och det behöver man inte dölja på samma sätt. Alla gör det men ingen pratar om att de gör det och om man bli påkommen med att ha gjort det så är det plötsligt väldigt pinsamt. Skumt det där med toaletter och toalettetiketter.

2 kommentarer:

Larry Lindbaum sa...

Så, du menar alltså att det är FEL att "bajsa" på arbetstid? Hörrudu, jag skall be att få upplysa damen att det faktiskt är ett s.k. mänskligt behov att kunna, hrm.. "bajsa". Jag vet, det kan lukta lite mört där inne ibland och vem har inte råkat ut för de små otrevliga bruna fläckarna nere i WC-stolen sådär 20 ggr. Usch tvi! Men det är ett nödvändigt ont förstår du, för det är sånt man får ta som "människa". Förstår du?
Slutligen, låt oss människor få bajsa ifred!

Carolina Rung sa...

Nej Lasse, jag menar inte att det är fel att bajsa på arbetstid. Måste man så m¨ste man och även jag gör det.