måndag 15 oktober 2007

Krasslig, men med nytt jobb.

Jag gjorde alla rätt när jag klädda på mig inför lördagens filminspelning. Utom ett. Jag hade underställ, tjocktröja, fleeströja, min egen jacka, Markus jacka, halsduk, vantar, mössa och varma strumpor. Sen valde jag att ta på mig ett par gymnpadojor och detta blev mitt fall. Jag frös som fan. Nu är jag sjuk. Jag överlever dagen med varm chocklad och magnesyl koffein men måste ta mig till en affär och köpa KangJang. Det finns inget som funkar bättre. Kan ju inte vara sjuk nu. Jag ska ju på riktigt börja nytt jobb på måndag. Coolt va! Ska bli askul. Jag ska stå i butik och sälja möbler på Hildurs Hem på Upplandsgatan 24. Så nu är det dags att börja pussla. Önska mig lycka till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt!
Grattis till nya jobbet! =)
Då kanske jag kommer o köper mej en möbel av dej någon dag =D

Anonym sa...

jag ska försöka hälsa på någon dag. som du vet är jag en upptagen man, men jag ska anstränga mig för att hitta en lucka. det är ju du trots allt!