fredag 19 oktober 2007

Till skogs...

Nu bär det av till landet över helgen, närmare bestämt Tisdalen. Det ligger 1 mil utanför Hallstavik, utan någon kontakt med omvärlden. Det ska ätas kräftor och intas alkohol. Det ska även tas upp brygga och partas för morföräldrarna. Myspys med familjen med andra ord. Kvalitetstid. Ska bli skönt att komma bort från stan ett par dagar, speciellt med tanke på att jag blir stressad av att tänka på att jag ska vara borta två dagar. Det här blir nog nyttigt för mig. Kommer dock sakna Per som en tok, han ska vara hemma och jobba den stackarn. Jag önskar att jag kunde smuggla med honom utan att OKQ8 märker något. Tur att det finns telefon. Trevlig helg hela världen och alla andra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, äntligen! Hem hit till landet! =) Nu får vi se till att ses! Krmar