onsdag 24 oktober 2007

Rivierans Guldgossar.

Nu är det äntligen dags. Tror att vi beställde biljetter samma dag som de släpptes. Självklart var det Robert Gustafsson fanset numer ett, Per som hängde vid datorn för att få så bra platser som möjligt och det var jag som senare fick palla mig ut i vintern för att hämta dem. Nu har de hängt på våran anslagstavla i över ett halvår och idag är dagen då vi äntligen ska gå. Ska bli jätte kul att få måla naglarna, raka benen, dra på sig en snygg outfit, höga skor och få tillbringa en hel kväll med Per, bara jag och Per utan att behöva oroa sig för att gå upp till jobbet imorgon. Det är nog en av de få saker som är bra med att jag inte får jobba så mycket just nu, sovmornar och mycket film. Idag är det dock storstädning av det 48 kvm som jag kallar hem som gäller. Så fort min älskade sambo vaknar och behagar gå ur sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul! Hoppas ni får en lyckad kväll! =) =)