onsdag 31 oktober 2007

Lillebror.

Min bror har precis flyttat hemifrån. Jag bor på andra våningen, min lillebror på bottenplan. I samma hus. Det går inte en dag utan att vi har kontakt. Han ringer, han messar och han msnar. Vad gör ni? Vad ska ni äta? Har ni något godis? På senaste tiden har; Kan du klippa mig? som varit den mest aktuella frågan. Han har frågat typ varje dag i snart tre veckor. Så nu gav jag upp och pallade mig ner med saxen i hösta hugg. Var lite irriterad och tänkte minsann inte vara ett dugg trevlig i protest mot telefonterrorn. Det sprack i samma stund som jag klev in genom dörren. Jag har gjort kaffe och fixat VV kakor till dig säger han glatt när han öppnar. Då kan man ju bara inte vara sur längre. Fan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt att ni bor i samma hus! =)