tisdag 23 oktober 2007

Fullt upp.

Jag var som gelé i benen när jag sprang från jobbet klockan 18.00 idag. Skulle ta mig från Odenplan till Mariatorget på 30 min plus gångtid för att hinna till dagens lektion och påföljande mingel på skolan. Det var på håret, men det gick. Dagen har varit full av intryck och insikter och jobbet kommer nog bli jätte bra så fort jag får lite rutin. Det är mycket att lära sig men det kommer nog med tiden. Var dock så tankspridd på lektionen. Jag knappt vet vad den handlade om och fnissade trött typ åt allt läraren sa trots att det var väldigt intressant. Pinsamt. Sen var det "mingel" på skolan till självkostnadspris och självklart blev jag kvar längre än jag tänkt mig. Men det var mycket trevligt och som vanligt tog jag en massa kort. Nedan är några av dem och fler kommer på facebook. Nu måste jag verkligen masa mig i säng. Natti natt.




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej...
Jag läser din blogg dagligen.
Tycker att du är enormt driven som har så många bollar i luften..
Ta det försiktigt bara så du inte springer in i väggen.
Det vore dumt på en sådan duktig tjej.
Ha det kanon.
// Sandra

http://tindrat.blogspot.com/