måndag 8 oktober 2007

Problemet kvarstår.

I fredags gick det åt helvete på jobbet och det slutade med att jag bara släppte allt och gick hem. Jag orkar inte med det här just nu, jag tar det på måndag, sa jag och åkte skolan och såg på Victor Sjöströms Körlkaren istället. Nu är det måndag och problemet kvarstår. Hade hoppats att det skulle försvinnit under helgens gång men inte då. Så nu sitter jag här, kommer inte in i programmet jag ska jobba med, kan inte få hjälp av supporten innan nätverket fungerar och datakillen är försenad. Sen har jag insett att det är något fel på min egen dator. Min nya fina Mac vill inte skriva alla bokstäver som den ska. Kan skriva en hel text och sen inse att det inte kommit med ett enda E någonstans och att det fattats ett A eller ett Y på vissa ställen. Jävligt irriterande. Nu måste jag då köpa en ny extern hårddisk (som inte kommer förens om en vecka) för att kunna lägga över allt innehåll från datorn och sen ringa Mac-supporten. De kommer förmodligen ta datorn ifrån mig och jag kommer behöva installera om alla program som jag snott från olika håll. Kan man få en bättre start på dagen?!

Inga kommentarer: