torsdag 11 oktober 2007

Riktiga vänner.

Riktiga vänner är dem som alltid finns kvar oavsett hur många år som går och vad som än händer. De är dem som minns vem man är, vem man var och de stannar kvar. De är dem som inte bryr sig om att man inte hörs på veckor, månader eller år utan finns kvar som ingenting har hänt när man väl får chansen att ses igen. Riktiga vänner har tålamod och gåvan att förlåta. Jag är en lycklig människa för jag har ett fåtal sådana vänner. Det spelar ingen roll hur länge jag känt dem eller på vilket sätt för de har alla en speciell plats i mitt hjärta. Jag är ingenting utan Er.

Melissa, Cecilia, Cecilia, Kristin, Linn, Lina, Jessica, Erik och min älskade Per. Jag vet att jag är en kneppig människa. Tack för att ni alltid finns för mig och för att ni inte ger upp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är underbar, vännen! =)
<3

Anonym sa...

Jag brukar läsa din blogg i bland, så jag hade upptäckt din fina hälsning endå. Det är bara så att jag är dålig på att skriva kommentarer till dig, ska försöka bättra mig. Vill ju fortsätta att vara en av dina bästa vänner!
Kramar