tisdag 30 oktober 2007

Jag och mina pojkar en måndagsnatt.

Efter visningen tog vi en promenad till Max för att pojkarna skulle få något att äta. Hungriga män är inget att leka med så det var bäst att det fick bli så innan vi gick vidare till en krog på Malmskillnadsgatan där vi satt och drack öl samtidigt som vi spanade på sexhandeln som pågick i ett hörn utanför. Jag kanske är naiv men jag trodde faktiskt inte att sådant skedde på öppen gata nuförtiden. Jag hade fel. Nu har jag sett det med egna ögon och det var som att titta på en trafikolycka. Jag kunde inte slita blicken ifrån dem. Stakars kvinnor, det är ju för sorgligt. Förutom den dosen av verklighet så hade vi mycket trevligt där vi satt och jag tror att pojkarna inte helt omöjligt fortfarande sitter där än. Jag släpade som vanligt hem mitt tråkiga arsle redan vid 23-tiden och ser fram emot att få krypa ner i sängen vilken sekund som helst. Imorgon är det ViktVäktarmöte med mormor som gäller och jag lär ha grym ångest när jag går därifrån. Jag är som en missbrukare, jag kan inte låta bli mat utan äter i massor. Så jag får helt enkelt skylla mig själv om vågen visar åt helvete imorgon. Nu måste jag iallafall försöka ta nya tag med träningen och palla mig ut i joggingspåret. Nu med sikte på TjejVasan den 23 februari 2008. Är snart i mål med min klassiker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blogspot eller vad nu programmet heter är skit... Det fattar ju ingenting. ville pubilcera ett annat inlägg men det ville inte programmet. Klassisk HRR Blir det istället/Per

Anonym sa...

Ja skicka lite bilder =) ludden28@hotmail.com