tisdag 30 oktober 2007

Många möten.

Vägningen gick överförväntan, hade gått ner 0,8 kg så hela dagen var räddad. Det har dock börjat en ny tant på VV som inte är hälften så bra som den förra så jag och mormor funderar på att byta dag och tid. Efter vägningen ramlade vi in i min kusin Jennie i Vällingby centrum och tog sällskap med henne över lunch innan hon skulle iväg och jobba. Hann även svänga förbi den nya Hildurs Hem-butiken som ligger mitt emot McDonalds och säga hej. Butiken är kanonfin och det ska bli kul att börja jobba där på fredag. Sen åkte jag vidare till Liljeholmen för en snabb fika och lite skitsnack med min bästa kompis Melissa. Det är så skönt att ventilera lite ibland och vi har kommit fram till att kvinnor och män helt klart inte kommer från samma universum. Detta är både bra och dåligt. Sen möte jag upp Per vid Brommaplan och vi tog sällskap hem. Nu ska jag försöka hinna läsa manus, äta och fixa mitt schema igen innan jag ska iväg till skolan som börjar 18.30. När jag slutar idag har jag ingen anning om då vi ska börja på bildmanuset till våran film och det borde ha varit klart igår. Det har varit en fullspäckad och omtumlande dag idag och mitt humör är som en bergochdalbana just nu då det är MIN tid i månaden. Så jag har både varit sjukt lycklig, deprimerad, nära till tårar och jätte fnittrig på samma gång. Helt labil med andra ord. Jag längtar nästan till klimateriet. Men bara nästan.

Inga kommentarer: