lördag 27 oktober 2007

Nattgäster.

Jag och Per har finfrämmande från Borlänge. Johanna och Ekn är här över natten. Per och Ekn är gamla vänner och jag tror de gick i parallellklass när de var små. De är inte helt nyktra just nu så det är lite svårt att få ur dem något vettigt om hur det verkligen ligger till. Idag har det iallafall varit shopping på stan och en mycket trevlig middag på Spannvägen. Vi har grillat och haft hur trevligt som helst. Snart blir det utgång och jag tror vi hamnar på K15. Det vill säga om Per någonsin kommer in in duschen och tar på sig lite vettiga kläder. Just nu har han mjukis och T-shirt och klockan är 22.31. Att jag har skola imorn och ska vara någolunda pigg då är något jag försöker jag förtränga. Det brukar lösa sig. Ska försöka med varannan vatten. Vi ses i dimman.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tack för alltid =) det var jätte trevligt. Få se till och komma ner snart igen! Kram kram /Johanna

Anonym sa...

Allting skulle de stå=)