torsdag 25 oktober 2007

Trekant.

Det tog mig runt 120 minuter att få Per att gå upp ur sängen i går, precis som jag sa. Sen läste han mitt bogginlägg och sa: Nämen så här är det väl inte. Du överdriver nog lite. Nej jag överdriver inte, precis så är det och jag misstänker att om mina kära svärföräldrar läser detta så nickar de instämmande till ovanstående. Rivierans Guldgossar var verkligen helt okej. Jag var inte jätte imponerad men det var väldigt underhållande och kul, så det går jämnt ut. Hade dock fel om det där att det bara skulle bli jag och Per under kvällen. Det var ju självklart Per och Robbans kväll, jag var bara med som sällskap. Det är nog bara att inse att så länge jag är tillsammans med Per kommer jag alltid leva i en trekant med två män där jag inte är i centrum.

Inga kommentarer: