söndag 18 november 2007

Nya korgar i mataffären.

Det har dykt upp nya korgar i nästan alla mataffärer runt om i Stockholm och de finns säkert i övriga Sverige oxå kan jag gissa. Korgar som man ställer på golvet och dra efter sig som en liten vagn. Hur fula som helst. De är säker jätte bra på många sätt men jag måste säga att jag tycker det ser rätt fånigt ut. Mamma skulle promt ha en sådan när vi var och handlade idag och jag höll på att skratta ihjäl mig när hon spatserade mellan hyllorna på ICA med korgen efter sig. What´s the point? På riktigt, vad är det bra till och vad fyller de för funktion? Förutom att de är väldigt roande för omgivningen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar dem korgarna, speciellt när jag går o handlar med ungarna.
Svea drar den, så slipper jag jaga henne i affären, hon följer efter mej som en löjlig hund.
Eller om jag kör den själv, och barnvagnen samtidigt, det är smidigt! =)

Larry Lindbaum sa...

Haha, de där har jag aldrig sett tidigare.. Man kan ju lika gärna köra med vagn?

Anonym sa...

Om man handlar så att man bara vill ha en korg och inte en vagn men man orkar inte bära korgen så är de bra. Fult? Ja. Funktionellet? Absolut...

/Per