måndag 19 november 2007

Sist i kön hos Mr. Blund.

Jag inbillade mig nyss att jag var trött och kunde sova. Därför gick och la mig samtidigt som Per då klockan 20.03 och såg fram emot en massa timmars sömn. Per gick av sitt pass imorse och hade därför inte sovit på drygt 23 timmar vilket ledde till att han somnade på 47 sekunder (jag klockade honom med mobilen). Jag somnade ganska snabbt men väcktes i samma stund av att telefonen började ringa. Per snarkade till och vände på sig utan att vakna. Skönt för honom. För mig ledde detta till att jag för andra gången ikväll hamnade sist i besökskön hos Mr. John Blund och efter 45 minuters snurrande och väntande valde jag att gå upp. Jag var för trött för att ligga och lyssna på den enormt dåliga musiken som spelades medans en snobbig kvinnoröst upprepade gånger påpekade att: Du har nu plats 1 098 984 i kön. Vi tar strax emot ditt samtal. Så istället sitter jag nu som en zombie framför CSI.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt för honom. Själv sitter jag och pluggar medicin. *blä* iaf idag. borde nog sova. Men men... Puss å kram på dig gumman! Hoppas du kan sova snart!