lördag 3 november 2007

Snö i Stockholm.

Jag är trött. Har knappt sovit någonting nu på natten/morgonen då regnet öst ner utanför vårat sovrumsfönster. Vanligtvis brukar jag tycka att det är mysigt att ligga och lyssna till hur det smattrar mot rutan men eftersom att jag har haft konstant ont i huvudet sen igår morse så var jag inte överförtjust just idag. Hade ställt klockan på 09.00 och den sista timmen låg jag bara och vred mig. 08.59 stängde jag av klockan och masade mig upp ur sängen och det var då jag såg det. Snö. Den första snön har kommit till Stockholm och självklart är det rusningstrafik bland ambulanser, polisbilar och brandbilar utanför på Drottningholmsvägen. Dagens tips är: Vinterdäck åt folket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är massor med snö här oxå. överväger att ha byxor ikväll. ska ut och parta nu! puss gumman