fredag 14 december 2007

En trevlig kväll/natt/morgon.

Trots att jag åkte hem i morse när andra åkte till jobbet och hade varit vaken i 23 timmar så kunde jag inte sova mer än 4 timmar när jag väl fick chansen. Det är något fel på mig. Den smått irriterande huvudvärken och illamåendet kan ha varit en bidragande faktor. Jag vet inte vad jag gör för fel men de där Bakis-tabletterna jag köpte fungerade inte för fem öre. Kvällen började med fest på skolan och fortsatte med utgång till världens mest udda ställe på Sveavägen där jag fick en hel drös av medelålders beundrare efter mig som erbjöd guld, gröna skogar och lite till. Äckligt för mig och underhållande för mina vänner. Eller hur Markus?!. Trots att jag var på väg att gå flera gånger så stängde vi till slut stället. Sen tog det oss säkert en timme att bestämma om vi skulle till McDonalds eller Burger King för att fyllekäka och när vi väl bestämt oss för Burger King så hade de stängt och det blev McDonalds. Natten/morgonen slutade med efterfest hos Markus och jag somnade nästan omedelbart när vi kom dit medans de övriga spelade poker och snackade skit i timmar. Självklart har jag som vanligt en massa bilder, men inga som lämpar sig här. Kan nästan säga att jag fortfarande sov när jag begav mig hemåt runt halv sju i morse och det förvånar mig att jag lyckades blogga innan jag äntligen hamnade i min egen säng. Tack till alla som var med och gjorde kvällen oförglömlig. Nu är det dags att återvända till verkligheten.

Inga kommentarer: