torsdag 20 december 2007

Gamla vänner.

Har varit på middag och träffat gamla vänner. Vänner som jag ärligt talat inte sett på flera år. Linn och jag träffas visserligen någorlunda ofta men Anna och Anna har jag inte sett på år och dar. Det var fantastiskt kul att se dem och de blir bara snyggare för varje år. Även fast det hela kändes lite konstigt. Vi var bästa vänner under högstadiet men något hände på gymnasiet och sen när hela gänget då samlades för att ses slutade det hela med att alla försökte överträffa varandra i hur bra våra egna liv blivit. Det var nog under "hitta sig själv"-fasen skulle jag tro. Nu när vi sågs idag fanns inget sådant utan bara glädjen i att åter se dem efter så lång tid. Jag har saknat dem och jag har saknat oss. Det kändes att jag missat en hel del i mina vänners liv. De har gjort så mycket tillsammans och har så många minnen medans jag begravt mig i en värld av film i jakten på mitt kall. Som tur är har vi ju våra minnen från våra år i skolan och förhoppningvis kommer vi kunna dela fler i framtiden. Tack för en sjukt trevligt kväll tjejer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt. Vad härligt det låter att träffa sina tjejer.
Det är något speciellt med riktiga vänner.