lördag 22 december 2007

Förök till total isolering.

Idag har jag så gott som isolerat mig från resten av omvärlden och därav den totala avsaknaden av blogginlägg. Eller jag försökte i alla fall att isolera mig genom att ligga kvar i sängen och kolla på Grey´s anatomy fram till kvart över fyra då jag insåg att det nog var dags att gå upp och göra något vettigt innan jag fick liggsår eller liknade. Att det sen ringt 300 hundra försäljare och att min lillebror ringde på dörren kvart över tio och väckte mig med att rusade runt i lägenheten som en galning för att känna på alla elementen (fråga mig inte varför) är något som jag försökt förtränga. Sen har jag visserligen även druckit lite vin med min granne och pillat med det framtida manuset med Markus under kvällen. Jag har varit ledig idag och har Per-fritt fram till julafton. Att vara Per-fri var skönt i ungefär 12 timmar. Nu saknar jag honom något enormt. Det är kallt i sängen. Kom hem! Imorn är det jobb igen. 8 timmar i av julstressade människor som tar ut sin ute i sista minuten-frustration på stakars butiksarbetare som mig. Kan knappt bärja mig.

Slutsats: Isoleringen fungerade inte.

Inga kommentarer: