söndag 16 december 2007

Toaletten på K-15

Kort utdrag från kvällen: Jag går in på toaletten på K-15, uträttar i lugn och ro mina behov, drar på mig brallorna och börjar sedan tvätta händer i undermedveten tro om att jag vid min ankomst låst dörren. Helt plötsligt rycks dörren upp och i där står en väldigt snopen, chockad och gorillaformad dörrvakt. Han ser på mig som om jag skulle ha stått där spritt språngade och han får inte fram ett ord. Jag hade uppenbarligen inte dragit igen dörren tillräckligt bra för att inte släppa i någon. Jag tittar lika förvånat tillbaka på honom.

Jag: Oj, hej....
Han(rätt chockat): Hade du inte låst eller?
Jag(en smula förvånat): Nej, det verkar visst inte så. Vad dumt.
Han: Ehhh...

Jag: Hehe, det här hade kunnat bli både pinsamt och obekvämt om du kommit en minut tidigare. God kväll.

Han ser generat på mig men säger inget mer. Jag lämnar toaletten och han går in. Jag tyckte det hela var rätt kul. Hans min var obetalbar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

90% av dina inlägg... handlar om kiss och toa... ok lite överdrivet men 89% i alla fall

Larry Lindbaum sa...

hahaha.. håller med förra kommentator. Är ditt liv fullt av "skit" eller? ;)

Carolina Rung sa...

Tänk så mycket spännande som kretsar kring så mycket skit.