tisdag 11 december 2007

Premiär för Ja, må han leva.

Igår var det premiär för våran film Ja, må han leva på Filmhuset, tillsammans med de övriga produktionerna som gjorts på skolan under terminen. Filmen blev väl mottagen av både min familj och av publiken. Inte för att jag tror att min familj skulle vågade säga annat än att den var bra men det var kul att de var där och jag uppskattar verkligen deras stöd. Per fick mycket beröm för sitt trovärdiga skådespel och det fanns de i publiken som faktiskt börjat gråta. Succé. Tack för det. Själv tyckte jag bara att hela grejen var sjukt jobbig och svepte nästan ett stort glas vin före visningen. Jag var fruktansvärt nervös innan och nästintill illamående efteråt. Nu hoppas jag att jag aldrig mer behöver se den där filmen. Det är dags för nästa projekt att dra igång. The end.

Inga kommentarer: