torsdag 27 december 2007

Sträcka: 415.2 km

Imorgon bär det iväg till Sälen. Jag ska fira nyår där tillsammans med min kära familj och Per. Hade egentligen tänkt åka upp redan efter julafton men det var helt omöjligt att bli av med det jobbpass jag har imorgon på Upplandgatan så jag har vackert fått stanna hemma till nu. Det har visserligen varit skönt det också men jag hade behövt komma upp till Sälen tidigare då det börjar bli dags att träna inför tjejvasan. Jag börjar bli lite nervös och Stockholm inte erbjuder ju inte speciellt mycket snö i år heller. Det sura är att jag måste köra hela sträckan upp till Sälen alldeles själv då Per inte kommer upp förens på nyårsafton. Han jobbar den stackaren. Han gick på sitt pass på julafton och går av på nyårsafton. Snacka om att hans schema föll en smula orättvist. Så imorgon gör ni bäst att hålla er ifrån vägarna om ni bor mellan Stockholm och Sälen. Mellan 19.00 och 02.00 ska jag ut och köra lite.

Inga kommentarer: