onsdag 12 december 2007

Guitar Hero i mobilen.

Jag är en av dem som totalt fastnat för Playstaions Singstar och Guitar Hero och kan hålla på i flera timmar om ingen stoppar mig. Jag älskar det. Både med och utan alkohol i kroppen. Till min stora förtvivlan (och Pers stora glädje) äger jag inget av dessa själv utan brukar vallfärda hem till mamma för att stilla min abstinens. Där är det oftast blodigt allvar och vi kämpar tills rösterna spricker, fingrarna blöder och klockan börjar närma sig gryning. Det är en obeskrivlig känsla och alla bekymmer i världen glöms bort. Nu har jag till min stora glädje hittat Guitar Hero till mobilen. Det heter Guitar Legend och fungerar på samma sätt som originalet. Enda skillnaden är att man spelar själv och inte tävlar mot någon annan. Jag laddade hem det sent igår kväll och prövade det för första gången idag på tunnelbanan på väg till jobbet. Detta resulterade självklart i att jag höll på att glömma gå av vid Odenplan när det väl var dags. Tänk att man kan ha så roligt för 19 kr. Det är inge snack om saken I´m The Guitar Legend!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Var du en av huvudrollsinnehavarna i filmen gitarrmongot? /Anonym

Lilla Mysan sa...

Förstår din glädje med spel.
Det där med att det bara är killar som gillar spel och sådant är fel fel fel. Tjejer älskar också spel. Spel är kul. Måste pröva guitar hero.. :D

Unknown sa...

vart fick du ned guitar hero till mobilen?

Carolina Rung sa...

Jag laddade ner det via 3´s hemsida i mobilen. Det var REA och kostade 10 kr.

j-h-r sa...

En fråga måste man ha 3 bara för att ladda ner guitar legend

Carolina Rung sa...

Jag vet faktsikt inte. Det var genom 3 jag hittade det. Men det borde gå att söka på i mobilen tycker jag.

eken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
eken sa...

kan du skicka länken där man laddar ner spelet hittar de inte på datorn eller mobilen??

Anonym sa...

Guitar hero är bara bäst =)