lördag 5 januari 2008

Inget vettigt att säga.

Jag har varit vaken i lite mer än 3 timmar nu men det känns som jag nyss gått upp. I natt har jag sovit drygt 13 timmar och ändå skriker min kopp efter vila. Jag känner mig rastlös som ett instängt djur men är totalt omotiverad till att överhuvudtaget göra något som inte har med sängen eller mat att göra. Mat är det enda jag tänker på. Mat med mycket grädde, mjöl, ägg, choklad och socker i. När man bestämt sig för att försöka att inte tänka på något specifikt så är det de enda man tänker på. I mitt fall är det just mat. Jag borde egentligen inte blogga idag då jag känner att jag inte har något vettigt att skriva men jag kan helt enkelt inte låta bli. Är nog beroende av att få skriva av mig. Den största anledningen till dagens omotivation är att jag har ont i magen. Vet inte varför. Ligger som förlamad framför Youtube med vetekudden i högsta hugg och alla filmer som jag vill se ur Pers samling är utlånade till diverse vänner. Är även bjuden på Calle Schewens afton ikväll hos min mycket kära vän Fredrik och tillställningen börjar vid fem. Har sett fram emot den i flera dagar och är just nu bara arg för att jag mår som jag gör. För varje minut som går hoppas jag att det onda bara ska blåsas bort och att jag ska kunna tala om för honom att jag kommer men tiden bara går och magen visar ännu inga tecken på att vilja samarbeta. Det blir fortsatt sängläge för mig är jag rädd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det väl så, att man bara tänker på det man inte ska tänka på.. jobbigt är det!
kram vännen!