torsdag 10 januari 2008

Nisse news

Nu är det någon som ligger risigt till! Han (Sambon) har ritat på min älskade blomma Toffel. Toffel som var mitt enda sällskap i mitt fönsterlösa rum på kontoret i somras då jag jobbade hos min far. Han som kostade mig 200 spänn. Det är inte ofta jag är arg på sambon min men nu får han fan ingen mat ikväll. Varken han eller Nisse. Vilket radarpar de har blivit de där två. Helt hopplösa. Jag blir helt galen. Road men galen. Vad kommer här näst?! Om det är någon som är ny på den här bloggen och inte för sitt liv kan förstå varför jag upprepade gånger lägger ut en massa bilder på en grå jävla betongkatt som jag kallar för Nisse så gå in här för att se början på denna tokiga följetong. Själv vet jag inte ens om jag ska skratta eller gråta. Den här katten börjar ta över min blogg. Han kanske borde ha en egen.

6 kommentarer:

Per Kjellin sa...

Du kan INTE vara arg på mig. Föresten så ska ju du bort ikväll så jag och Nisse äter själva.

Per Kjellin sa...

Man ser ju inte att blomman är en indiangubbe som målat sig i ansiktet.

Anonym sa...

Skönt och se att någon annan är arg. (läs min blogg) Dessutom tycker jag att du ska låta karln sova på ballkongen. Det får min göra när han ligger risigt till.. som ikväll kanske. ;)

Per Kjellin sa...

Haha tindra. Jag jobbar i natt.

Anonym sa...

PER: Hahaha vilken tur du har. ;)

Anonym sa...

Bara så att ni vet, jag har "ollat" den katten.