lördag 19 januari 2008

Tjuvlyssnat

Jag älskar den här sidan. Då jag både har en gudmor (Agneta) och själv är gudmor (till min kusin Micke) så tyckte jag att denna tjyvlyssning var enormt roande. Nu vet jag i alla fall vad jag har att leva upp till:

Stockholm, Buss. Tre småkillar, 7 sitter och pratar på bussen.
Kille 1 (glatt): Snart kommer min gudfar!
Kille 2: Åh vad kul. Min är typ jättetjock och… Djurgårdare!
Kille 1 (fundersamt): … aha, min är…. AIK:are, tror jag.
Kille 2: Coolt.
Kille 3 (väldigt fundersamt): Vad är en gudfar?
Kille 1: Määäh!
Kille 2: En sån som ger dig 500 eller 1000 spänn så fort man träffas.
Kille 3: Aha, då vet jag... jag har nog en sån, tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mitt namn är med i detta blogginlägg, Wiee =) Carolina du är den bästa gudmor som finns , vill att du ska veta det =) Vi ses på Unos begravning, Sorgligt att han inte finns längre. Men han finns i alla våra hjärtan, Godnatt Carro =)