måndag 7 januari 2008

Tränings Nisse

Det verkar som om Nisse börjat träna. Idag hade han varit ute och sprungit när jag kom hem. Om det var för träningens skull eller brudarna i grannhusen vet jag inte men jag är stolt över honom oavsett. Lite som förväntat blev det inga skidor för mig och mamma idag. Suck. Snön hade regnat bort så vi byte till joggingskor och det blev drygt 4 km skridskor i elljusspåret istället. Där var det var lera och is om vartannat och fötterna var både ömma, trötta, kalla och blöta när vi kom hem. Terrängskridskor med andra ord. Ny OS-gren kanske?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad Hurttig Nisse är. Är det oxå mitt inflytande?

/Per

Anonym sa...

Hurtig kisse! =)

Gillar skålen brediv honom, tog det lång tid att fylla upp den? =)

Larry Lindbaum sa...

Hur är det möjligt? Jag trodde Nisse var gjord av betong.