måndag 14 januari 2008

Nisse på rymmen

Jag fick nyss ett mail från "Okänd Avsändare", närmare bestämt från okandavsandare@hotmail.com. Han eller hon avslöjar i sitt mail den chockerande nyheten om att min katt Nisse är på rymmen. Det är helt enkelt ingen fason på det där kattskrället och det är bäst för honom att han är tillbaka när jag kommer hem. Per är ingen bra kattvakt.

Hejsan Carolina!

För det första så måste jag få tacka Dig för Din intressanta blogg. Jag följer den flera gånger om dagen. Den är så trevlig och rolig med katten och allt. Nu till mitt ärende.Jag var ute på min vanliga eftermiddagsprommenad idag så måste jag säga att jag blev väldigt förvånad. Jag såg din katt Nisse. Eftersom jag läser din blogg och kände igen honom på en gång så bestämde jag mig för att fota honom så att du fick se. Det var i alla fall för mig ett rörande möte med bloggstjärnan. Han var så mysig och snäll precis som man uppfattar honom på din blogg.
Som tur var hade jag med mig min kamera på min promenad och lyckades fånga stjärnan på bild vilket jag är mycket stolt över. Jag sänder över bilderna så att du får se.

Mötet med Nisse var otroligt för mig. Jag vill vara anonym.

Mvh Okänd Avsändare




2 kommentarer:

Anonym sa...

P.S
Glömde berätta att jag och Nisse bedrev otukt bakom soprummet med. Tror inte Nisse tog illa upp. Han är ju bara en katt, gjord av betong.

MVH
Okänd avsändare

Anonym sa...

Det är nästan så att det känns som om Nisse är levande. :)