onsdag 23 januari 2008

Mail från Anders ******

När jag öppnade min inkorg och såg detta mail tappade jag hakan. Jag kunde inte förstå varför min gudmors man skulle, för det första, ens vara medlem på facebook och för det andra, bjuda in mig till en grupp med namnet Style by Stars. Det tog mig ett bra tag att inse att så inte var fallet. En (för mig) helt främmande människa med samma namn som min gudmors man har har alltså bjudit in mig till detta. Ett tag undrade jag den rikige Anders, den som jag känner helt enkelt blivit totalt gubbsjuk och startat en webbshop med små kläder för små tjejer men så var inte fallet. Tack och lov.

Datum: Wed, 23 Jan 2008 05:25:51 -0800
Till: "Carolina Rung"
Från: "Facebook" groupmaster+o669fz06@facebookmail.com
Ämne: Anders ****** invited you to join the group "Stylebystars.com"...

Anders ****** invited you to join the Facebook group "Stylebystars.com". Anders ****** says, "Stylebystars.com - ny modeshop på nätet!".

To see more details and confirm this group invitation, follow the link below:
http://www.facebook.com/n/?group.php&gid=7628173333

Thanks,
The Facebook Team

Inga kommentarer: