fredag 18 januari 2008

Nisses present

Nisse har fått en present. Han har fått ett eget halsband (självklart med läder med nitar på) som igår inhandlades utav Linda på Tule Hund & Katt i Sumpan. Det var en helt klart roligt upplevelse och när hon frågade mig om jag behövde hjälp där jag stod och botaniserade bland läderhalsband och pipleksaker visste jag knappt vad jag skulle svara. Per, som stod brevid höll självklart på att skratta ihjäl sig och jag kände hur jag blev alldeles generad. Vilket Per självklart noterade och annonserade för resten av butiken. Efter mycket stammande lyckades jag till slut lägga korten på bordet och berätta hur det låg till, att jag var där för att köpa ett halsband åt min betongkatt Nisse. Hon måste trott att jag var helt tossig men hjälpte mig ändå att hitta det perfekta halsbandet. Det tycker jag är bra service. Tack Linda!

Inga kommentarer: