fredag 11 januari 2008

Vaccinerad och trött

One down, two to go. Nu har gjort det, första sprutan är tagen och nu brudar är det eran tur! Det var inte alls så farligt som jag trott och det var över på knappt en sekund. Snacka om att bränna tusenlappar snabbt. Jag hade förväntat mig att armen skulle ramla av, minst men den sitter så snällt kvar på sin plats. Det är klart att det ömmar lite och det gör ont när jag ska skriva eller använda datormusen men än så länge mår jag bra. Brukar i vanliga fall var en sådan där biverkningsmänniska som får allt som står på bi-packsedeln och väntar därför fortfarande med spänning på vad som kommer att ske. Men förutom sömnbristen så är det nog inget större fel på mig. Fick sova nästan fyra timmar i natt och när jag vaknade hade min älskade sambo fixat både frukost, lunch, middag och kaffe till mig så att jag ska överleva dagen. Vad skulle jag göra utan honom?! Tack älskling.

Inga kommentarer: